Strona safexim.pl używa plików cookie.
Korzystanie ze strony safexim.pl oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na urządzeniu (dysku) użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki - Szczegóły | Zamknij
Kontakt   |   Polityka prywatności   |   Informacje dodatkowe   |   Regulamin   |  
Menu


Kasy pancerne

Sejfy

Szafy metalowe

Szafy kartotekowe

Szafy ognioodporne

Drzwi antywłamaniowe

Kasety metalowe

Produkty promocyjne

Szafy socjalne

Wyposażenie bankowe
Mapa sklepu
Logowanie

Nazwisko:

Hasło:


Polityka prywatności i bezpieczeństwa

Szanujemy i chronimy prywatność naszych Klientów. Dlatego też opracowaliśmy dokument, który precyzuje zagadnienia związane z gromadzeniem i wykorzystywaniem informacji o użytkownikach i klientach www.safexim.pl. Dane osobowe Klientów przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo. Dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy sklepu www.safexim.pl. Wszystkie dane osobowe gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Są one przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Aby zapobiegać nieupoważnionemu lub bezprawnemu dostępowi do informacji, przypadkowej utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu informacji, dysponujemy odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi oraz środkami bezpieczeństwa. Gromadząc dane za pośrednictwem naszej strony  www.safexim.pl, przechowujemy dane osobowe Klienta na bezpiecznym serwerze.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z działalnością Sklepu internetowego www.safexim.pl  jest firmą

PW Safexim Małgorzata Pudzianowska

ul. Lubiana 9,

Warszawa 04-876

NIP: 952-191-03-30;

REGON: 140548360


W jaki sposób wykorzystujemy dane osobowe

Szanujemy prawo do prywatności Klientów naszego sklepu. Wszystkie gromadzone przez nas dane osobowe wykorzystujemy jedynie do realizacji zamówień oraz (jeśli wyrazisz na to zgodę) w celu informowania o aktualnych promocjach i przecenach w Sklepie Internetowym   www.safexim.pl.

Wprowadzenie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do dokonania rejestracji, realizacji zamówień, dostarczenia wysyłki, a także otrzymywania informacji reklamowych. Niepodanie wymaganych danych zablokuje czynność, której te dane dotyczyły. Gromadzimy następujące dane:

•    imię i nazwisko,

•    adres e-mailowy,

•    adres pocztowy,

•    adres dostawy (jeżeli jest inny niż podany adres pocztowy),

•    numer telefonu,

•    fax

•    Firma,

•    szczegóły dotyczące płatności czy dane konta bankowego.


W każdym momencie Klient ma możliwość wglądu, poprawienia oraz usunięcia swoich danych osobowych, w tym również rezygnacji z otrzymywania informacji reklamowych.

Administrator danych osobowych jest upoważniony do przekazania imienia i nazwiska oraz adresu, telefonu, czy adresu e-mail Klienta na rzecz osoby trzeciej wyłącznie w celu dostarczenia produktu do Klienta (na przykład operatorów systemów płatności, naszej firmie kurierskiej lub Poczcie Polskiej S.A.).

Gdy Klient jest zarejestrowanym użytkownikiem może uzyskać dostęp do informacji poprzez zalogowanie się na konto Klienta w Sklepie Internetowym  www.safexim.pl. W tym miejscu może wyświetlić szczegóły dotyczące swoich zamówień zarówno historycznych jak i bieżących oraz zarządzać swoimi danymi teleadresowymi.

W przypadku danych przekazywanych przez w trakcie wypełniania formularza, dane te mogą zostać wykorzystane do skontaktowania się z Klientem w sprawach związanych z tematem formularza (np. odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu).

Klient jest zobowiązany do poufnego obchodzenia się z osobistymi danymi dostępu i nieudostępniania ich osobom trzecim. Sklep www.safexim.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użycie hasła, chyba że niewłaściwe użycie nastąpiło z naszej winy.

Każdy Klient, który przekazał nam swoje dane osobowe ma pełną możliwość dostępu do swoich danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też żądania usunięcia.

Przez bezpieczeństwo informacji w systemie rozumie się zapewnienie:

•    Poufności informacji (uniemożliwienie dostępu do danych osobom trzecim).

•    Integralności informacji  (uniknięcie nieautoryzowanych zmian w danych).

•    Dostępności informacji (zapewnienie dostępu do danych, w każdym momencie przez Klienta).

 

    © Netidea.pl


ComWeb Pozycjonowanie